logo-samandehi
فهرست سایت
ورود اعضا
نام کاربری :
کلمه عبور :

خط تلفن بوق آزاد ندارد؟

مودم را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک کنید، در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با ۱۷ تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت کنید.

 
چراغ لینک مودم چشمک زن است؟

این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد می‌شود. ابتدا بررسی کنید خط تلفن بوق آزاد داشته باشد؛ تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فیزیکی را بررسی کنید. خط تلفن به صورت مستقیم باید وارد پورت مودم شود. برای برطرف کردن مشکل، گوشی تلفن و دستگاه نمابر را جدا کنید و از خروجی مودم، پورت را به گوشی تلفن وصل کنید. در صورتی که لینک باز هم ثابت نشد، به خروجی مودم یک گوشی وصل کنید و از این طریق با پشتیبانی تماس بگیرید.

 
علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی کانکشن مشاهده می شود؟

کابل شبکه شما به صورت فیزیکی قطع شده است. کارت شبکه، کابل متصل به مودم و سوکت پشت مودم را بررسی کنید.

 
چراغ مودم شما هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید ثابت است، ولی به محض قطع شدن تماس لینک شما چشمک زن می‌شود؟

ممکن است که پریز تلفن شما مجهز به نویزگیر باشد؛ بنابراین ابتدا از وجود برق‌گیر (نویزگیر) بر روی پریزها اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود، آن را خارج کنید. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد)

 
چراغ مودم در هنگام مکالمه با تلفن چشمک زن می شود؟

در این حالت حتماً دقت داشته باشید که به ازای هر گوشی تلفن، یک میکروفیلتر و یا اسپلیتر سالم بین پریز و گوشی تلفن نصب باشد.

 
تمام چراغ‌های مودم شما جز Power خاموش است؟

تمام کابل‌هایی را که به مودم متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع کنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. سپس آداپتور مودم را دوباره وصل کنید.

توجه: در زمان نوسان برق، حتماً مودم را خاموش کنید.

 
نمی‌توانید ADSL Connection خود را پیدا کنید؟

از منوی Start گزینه‌ی Control Panel را انتخاب نموده و به قسمت Network Connection بروید. در این مسیر می‌توانید ADSL Connection را پیدا نمایید. اگر در Network Connection هیچ کانکشنی وجود نداشت -و اگر شما مودم را با پورت USB نصب نموده‌اید- مجدداً درایور USB را نصب نمایید.

 
تمام تنظیمات مودم صحیح است، ولی اینترنت شما قطع و وصل می‌شود؟

یکی از رایج‌ترین موارد و دلایل قطعی اینترنت (ADSL) وجود امواج الکترونیکی و الکترومغناطیسی می‌باشد. این‌گونه مشکلات می‌توانند به صورت‌های ذیل باشند:

گوشی‌های تلفن بی‌سیم و دستگاه‌های ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این‌گونه مشکلات را ایجاد می‌کنند. گوشی‌های تلفن بی‌سیم بدلیل کارکردن در رنج فرکانسی 2.4Ghz باعث ایجاد تداخل با دستگاه‌های ADSL یا دستگاه‌های شبکه بی‌سیم می‌شوند.

 

خانه | راهنما | نقشه سایت | درباره ما | تماس با ما
طراحی سایت شرکتی
تهران - میدان ولی عصر - خیابان شقایق - بن بست یکم - پلاک 4 - واحد 3 | کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ممتاز رایانه می‌باشد.