1 - 1 : سرویس دهنده : منظور از سرویس دهنده شرکت انتقال داده ای نداگستر صبا با نام تجاری صبانت می باشد .
2 - 1 : شبکه سرویس دهنده : شامل زیر ساخت و تجهیزات خطوط پرسرعت است که تحت مالکیت سرویس دهنده بوده و با نظارت وی اداره و نگهداری می شود .
تبصره 1 : سیم کشی داخلی ساختمان مشترکین ، خطوط تلفن ، زیر ساخت شبکه مخابراتی کشور و تجهیزاتی که تحت مالکیت ، اختیار یا نظارت سرویس دهنده نیست جزء شبکه سرویس دهنده محسوب نمی شود . 3 - 1 : رانژه کردن : برقراری ارتباط سیم مشترک با تجهیزات شرکت سرویس دهنده توسط شرکت مخابرات در مرکز مخابراتی مشترک . 4 - 1 : ترافیک دوره : مجموع حجم بسته های اطلاعاتی ارسالی و دریافتی مشترک از شبکه سرویس دهنده و طبق تعرفه سرویس دهنده و فرم درخواست سرویس ADSL می باشد.
2 (مشترکمیداندوبیانمیداردکه :
1 - 2 : از موضوع خدمات ارائه شده به وی ) دسترسی به اینترنت از طریق فناوری ADSL به صورت غیر اختصاصی و متقارن با پهنای باند مندرج در فرم درخواست اشتراک ( بر روی خط تلفن اعلامی توسط خویش بطور کامل آگاه
می باشد .
تبصره 2 : منظور از غیر اختصاصی بودن خدمات این است که مقدار پهنای باند مشخصی توسط گروهی از مشترکین به صورت همزمان بهره برداری می شود ) یک به هشت ( و مشترک نیز در زمره آن گروه قرار دارد .
تبصره 3 : مشترک می تواند یک دستگاه مودم به قیمت روز از شرکت خریداری نماید . در این صورت سلامت و کارکرد آن به مدت یکسال تضمین می گردد . 2 - 2 : مدت زمان ارائه خدمات فوق الذکر به وی ازتاریخ امضای فرم درخواست اشتراک توسط او می باشدو با اولین اتصال به شبکه ، سرویس نامبرده آغازمی شود .
تبصره 4 : در خصوص زمان شروع سرویس ، مفاد بند 3 - 2 نیز رعایت و اعمال می گردد . 3 - 2 : حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از اعلام رانژه شدن خط تلفن محیط را برای نصب و مراجعه کارشناس نصب آماده کند در غیر این صورت یک هفته بعد از اعلام رانژه مبنای شروع سرویس در نظر گرفته می شود .
تبصره 5 : سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال سیم کشی داخل ساختمان ، سانترال )دستگاه تلفن مرکزی (، رایانه و تجهیزات آن ، کابل کشی و غیره ندارد .
تبصره 6 : مراجعه مجدد کارشناس نصب به دلیل آماده نبودن سیم کشی داخل ساختمان ، سانترال ) دستگاه تلفن مرکزی ( ، رایانه و تجهیزات آن ، کابل کشی و یا عدم حضور مشترک و غیره موجب پرداخت هزینه ی جداگانه علاوه
بر هزینه اولیه نصب و راه اندازی سرویس خواهد شد . 4 - 2 : در صورت عدم درخواست کارشناس نصب زمان شروع سرویس همان زمان اعلام رانژه خط تلفن در نظر گرفته می شود . 5 - 2 : سن ایشان 18 سال تمام و یا بیشتر می باشد و اختیار قانونی برای پذیرش شرایط استفاده از خطوط پرسرعت داده ها )سند حاضر( را دارا می باشد . همچنین اعلام می دارد هر زمان که اطلاعات شخصی یا مالی ایشان تغییر
کند بی درنگ به صورت کتبی به سرویس دهنده اطلاع می دهد . 6 - 2 : برای هرگونه استفاده از سرویس مسئول می باشد ، چه توسط خود مشترک و یا شخص دیگری ، با اجازه و یا بدون اجازه وی مورد استفاده قرار گیرد ، کلیه مسئولیتهای مربوطه اعم از پرداخت بهای سرویس ، جبران خسارت
وارده و غیره برای تمام فعالیت های مرتبط با اکانت وی به عهده مشترک می باشد . 7 - 2 : قبل از آغاز بهره برداری از خدمات مندرج در بند 1 در ابتدای هر دوره هزینه خدمات ، مالیات و عوارض ، آبونمان مخابرات را مطابق تعرفه و صورتحساب شرکت بپردازد . منظور از دوره ، نوع و مدت زمان خدمات درخواستی
مشترک ) مندرج در ظهر فرم ثبت نام ( می باشد . 1 - 7 - 2 : در صورت عدم پرداخت هزینه خدمات از سوی مشترک در موعد مقرر )ابتدای هر دوره( ، شرکت پورت اختصاص یافته به او را به مدت 24 ساعت به حال رزرو نگه می دارد و در صورت عدم پرداخت هزینه خدمات پس از
خاتمه مدت مندرج ، شرکت می تواند بدون مراجعه به مراجع قضایی ، اداری و انتظامی و طی مراحل قانونی ، قرارداد را بدون اطلاع به مشترک فسخ و رانژه خط تلفنی او را جمع آوری نماید . 2 - 7 - 2 : هزینه های آبونمان مخابرات و مالیات و عوارض برای هر دوره دریافت خواهد شد . 3 - 7 - 2 : چنانچه مشترک ظرف مدت یک هفته از پورت واگذارشده استفاده ننماید شرکت مجاز به قطع سرویس بوده و مشترک حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید . در این صورت وجه مشترک پس از کسر هزینه مخابرات
، مالیات وعوارض ، هزینه اولیه راه اندازی ، هزینه برقراری و نگهداری و هزینه های اداری مسترد می گردد . 4 - 7 - 2 : در صورت اتمام حجم سرویس خریداری شده توسط مشترک و عدم اقدام مشترک برای خرید حجم اضافی ، سرویس دهنده مجاز به قطع سرویس بوده و مشترک حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید و شرکت می
تواند بدون مراجعه به مراجع قضایی ، اداری وانتظامی وطی مراحل قانونی ، قرارداد را بدون اطلاع به مشترک فسخ ورانژه خط تلفن او را جمع آوری نماید . 5 - 7 - 2 : در صورت کسر 3 % مالیات تکلیفی ماده 104 موضوع قانون مالیات های مستقیم )برای مشترکین حقوقی دولتی( ، ایشان موظف است اصل یا کپی برابر اصل شده ی فیش پرداختی را به سرویس دهنده ارایه دهد در غیر این
صورت شامل بند 7 - 2 خواهد شد . 8 - 2 : باید از ایجاد هرگونه اختلال نرم افزاری و سخت افزاری در شبکه سرویس دهنده خودداری کند . 9 - 2 : حق واگذاری سرویس ارایه شده و کلیه حقوق و تعهدات مرتبط ناشی از این اشتراک ، از جمله اگر توسط سرویس دهنده بسته به نوع سرویس IP تخصیص یافته باشد را جزئاً و یا کلاً به غیر ندارد . 10 - 2 : از فروش مجدد سرویس ارایه شده و ارایه سرویس ثانوی به اشخاص ثالث به هر نحوی باید خودداری کند مگر با موافقت کتبی سرویس دهنده مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر مجاز به عهده مشترک است . 11 - 2 : باید از ارسال Spam و نامه های تبلیغاتی خواسته و ناخواسته به اینترنت خوداری کرده و در این راستا اقدامات لازم برای جلوگیری از ارسال ناخواسته Spam و نامه های تبلیغاتی را اعمال کند . 12 - 2 : موظف است قبل از تغییر مالکیت خط تلفن )به خصوص در فاصله رانژه شدن ( و همچنین زمان ارایه سرویس موضوع را به سرویس دهنده اعلام نماید در غیر این صورت چنانچه خط یادشده رانژه شده باشد ، مخابرات آن را
به حالت عادی برمی گرداند و اگر رانژه نشده باشد هیچ اقدامی در این زمینه انجام نخواهد داد. نتیجه این امر برقرار نشدن سرویس است که مسئولیت آن به طور کامل به مشترک خواهد بود . 13 - 2 : در صورتی که مشترک قبل یا بعد از رانژه )تا قبل از در حال استفاده شدن ( از درخواست سرویس مورد نظر منصرف شود شامل کسر هزینه های مخابرات ، اداری ، مالیا ت و عوارض ، راه اندازی ، برقراری ونگهداری ، آبونمان
مخابراتی و غیره خواهد شد که ملزم به پرداخت آن طبق محاسبات سرویس دهنده خواهد بود که زمان انصراف از سرویس به نامبرده اعلام می گردد 14 - 2 ( درصورتی که مشترک بعد از راه اندازی یا بهره برداری درخواست برگشت
سرویس نماید با توجه به مصرف حجم و زمان از )صفر تا پنجاه درصد ( برگشت و استرداد وجه به صورت پلکانی صورت می پذیرد که در زمان
انصراف از سرویس به مشترک اعلام می گردد و از پنجاه درصد به بالا مشترک موظف به بهره برداری از سرویس می باشد مگرخود مشترک از بهره برداری انصراف نماید که در این صورت وجهی به مشترک مسترد نمی گردد . 15 - 2 : در صورتی که به دلیل مشکلات فنی ، سرویس مشترک قابل بهره برداری نباشد و این اشکا ل از طرف شرکت باشد برگشت مبلغ سرویس به صورت کامل صورت می پذیرد ، در غیر این صورت طبق بند 13 - 2 و 14 - 2 برگشت
محاسبه می گردد .
شرکتانتقالدادههاینداگسترصبادارایپروانه FCP به شماره 12-94-100 صادره از سازمان تنظیم مقررات رادیویی
16 - 2 : درهر حا ل میزان جبران خسارت بیش از مبلغ اشتراک نخواهد بود . 17 - 2 : با پرداخت حق اشتراک ، این قرارداد خود به خود برای دوره ای که حق اشتراک آن پرداخت شده تمدید می گردد . 18 - 2 : وجوه پرداختی برای خدمات اضا فه برموضوع قرارداد ، غیر قابل استرداد می باشد .
تبصره 7 : با توجه به این که برخی سرویس ها از لحاظ حجم ماهیت نامحدود به شرط استفاده منصفانه را دارند این گونه سرویس ها پس از فعال سازی قابل برگشت نمی باشند .
تبصره 8 : صرف پرداخت وجه حقی برای مشترک در ارایه سرویس ایجاد نخواهد کرد.
(3تعهداتشرکت :
2 - 3 : مواردزیرجزوتعهداتشرکتنسبتبهمشترکمیباشد : 1 - 2 - 3 : ارائه خدمات دسترسی به اینترنت به مشترک مطابق بند 1 . 1 - 1 - 2 - 3 : شرکت در موارد زیر در خصوص قطع خدمات مسئولیتی به عهده نخواهد داشت . 1 - 1 - 1 - 2 - 3 : بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکت های مخابراتی و یا در اینترنت جهانی . 2 - 1 - 1 - 2 - 3 : بروز اشکال و اختلال در سیستم های رایانه ای یا شبکه داخلی مشترک 3 - 1 - 1 - 2 - 3 : هر گونه دستکاری و ایجاد تغییر در تجهیزات ارتباطی واگذاری به مشترک یا پیکره بندی سیستم رایانه ای مرتبط به آن توسط وی یا اشخاص غیر مرتبط با شرکت 4 - 1 - 1 - 2 - 3 : بروز اشکال به هنگام رفع نقص تجهیزات مشترک 5 - 1 - 1 - 2 - 3 : رفع اشکال شبکه شرکت با اعلام قبلی به مشترک 6 - 1 - 1 - 2 - 3 : سرویس دهنده هیچگونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف مخابرات اعم از قطع خط مشترک ، عملیات کابل برگردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت PCM و یا فیبرنوری و غیره
و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکت های مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت جهانی را نخواهد داشت . 2 - 1 - 2 - 3 : شرکت در موارد زیر بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع خدمات بدون پرداخت هر گونه خسارت خواهد کرد : 1 - 2 - 1 - 2 - 3 : در صورتی که محرز شود مشترک هویت یا آدرس یا اطلاعات تماس اشتباه به شرکت اعلام نموده یا تغییر هر کدام از آنها را به موقع به شرکت اطلاع نداده است . 2 - 2 - 1 - 2 - 3 : در صورت عدم رعایت هر کدام از شرایط از سوی مشترک 3 - 2 - 1 - 2 - 3 : قطع خدمات در صورت انجام موارد مندرج در بند 4 شرایط اعلامی . 3 - 1 - 2 - 3 : در شرایط عادی قطع خدمات مشترک به دلیل مشکلات فنی تا 4 ساعت مجاز می باشد . در صورت قطعی بیش ازمدت مذکور ، خدمات ارائه شده به مشترک مطابق ظوابط مصوبه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات
و ارتباطات رادیویی بوده و مشمول توافق نامه سطح خدمات ) (SLA طبق پیوست می باشد .
ضریب دسترسی ، مشخص کننده حداکثر میزان دسترسی به خدمات ارائه شده روی بستر شبکه صبانت بوده و با توجه به پارامتر های مندرج در موافقتنامه سطح خدمات (SLA) تعیین گردیده است .
میزان تلفات بسته ها (PLR) ، میانگین گم شدن و یا از دست رفتن بسته های IP در طول شبکه صبانت و برابر با 10 درصد می باشد، و صحت آزمون در زمانی معتبر است که پهنای باند خالی در پورت مشترک جهت تست
موجود باشد .
تاخیر(Latency)، متوسط زمانی است که طول می کشد تا یک بسته IP در شبکه صبانت از پورت دسترسی مشتری تا نقطه انتهایی شبکه صبانت برسد و برابر با 300 میلی ثانیه می باشد و Ping test بر اساس میانگین نمونه
برداری متوالی در طول یک ساعت در داخل شبکه صبانت می باشد .
پهنای باند تضمین شده (CIR) ، به حداقل پهنای باند اختصاص یافته به مشترک در دوره زمانی اطلاق می گردد که این پهنای باند برابر 0.125 سرعت اسمی سرویس خریداری شده می باشد .
زمان بازیابی یا تعمیر(MTTR)، میانگین زمان رفع خرابی و برقراری مجدد خدمت بوده که برابر سه روز کاری می باشد .
تبصره 9 : چنانچه خرابی به علت مشکلات مراکز مخابراتی مانند کابل برگردان و یا مشکلات پهنای باند ملی و غیره بوده و یا از میزان یاد شده در بند 3 - 2 - 2 - 3 کمتر باشد و یا مشترک در موعد مقرر آن را اعلام نکند ، مدت زمان
خرابی به سرویس مشترک افزایش نخواهد یافت . 2 - 2 - 3 : نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی مشترک ) مودم ( بر روی یکی از سیستم های رایانه ای وی در زمان شروع ارائه خدمات . 3 - 2 - 3 : ارائه خدمات پشتیبانی و رفع مشکلات ارتباطی سمت شرکت . 4 - 2 - 3 : رسیدگی به شکایات مشترک و حل و فصل آن . 1 - 4 - 2 - 3 : ارسال اشکالات ارتباطی و شکوائیه درباره موضوع خدمات از طریق وب سایت www.sabanet.irصورت می پذیرد که مشترک جهت ثبت می بایست در صفحه اصلی به تب صبانت و لینک رسیدگی به شکایات مراجعه
نماید و ظرف 72 ساعت اعلام نماید و یا از طریق تلفن 83852 با شرکت تماس بگیرد .
شکوائیه باید حاوی مطالب ذیل باشد : 1 - 1 - 4 - 2 - 3 : نام و نام خانوادگی ، نام کاربری اطلاعات تماس و آدرس و نوع خدمات مورد استفاده مشترک . 2 - 1 - 4 - 2 - 3 : بیان مشروح شکایت . 3 - 1 - 4 - 2 - 3 : دلایل و مدارک مستندات . 4 - 1 - 4 - 2 - 3 : تقاضا یا خواسته مشترک . 2 - 4 - 2 - 3 : بررسی شکوائیه مشترک توسط شرکت با حضور 2 نفر متخصص و اتخاذ تصمیم مقتضی . 3 - 4 - 2 - 3 : در صورتی که شکایت مشترک ، وارد تشخیص داده شود یا وارد تشخصیص داده نشود نتیجه به اطلاع وی خواهد رسید . 4 - 4 - 2 - 3 : نتیجه بررسی شکایت توسط شرکت از طریق لینک مذکورقابل پیگیری بوده که به همین منظور یک شماره پیگیریی در زمان ثبت شکایت در اختیارمشترک قرارداد می شود . 5 - 2 - 3 : اعلام تغییرات مفاد شرایط به مشترک از طریق پست الکترونیکی یا پست معمولی و تغییرات تعرفه خدمات از طریق انتشار آن در وب سایت شرکت به آدرس www.sabanet.ir .
تبصره 10 : هر نوع خسارت وارده به مشترک صرفاً و تنها از طرق ارایه سرویس و افزودن به مدت ارایه آن جبران خواهد شد .
تبصره 11 : نحوه ابلاغ تغییرات در شرایط ارائه خدمات به شیوه قانونی خواهد بود . 6 - 2 - 3 : رعایت مفاد پیوست شماره 4 پروانه صادره . 7 - 2 - 3 : حفاظت از اطلاعات مشترک وعدم افشای آن جز در موارد قانونی . 8 - 2 - 3 : رسیدگی به درخواست های مشترک و اعلام نتیجه به وی . 3 - 3 : شرکت حق تغییردرمفاد این شرایط را درچارچوب قوانین ومقررات کشور و تصمیمات مراجع ذیصلاح بدون جلب موافقت مشترک برای خودمحفوظ می داند . 4 - 3 : شرکت مکلف است مطابق بند 16 - 3 - 5 بخش "ب" آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون شبکه های اطلاع رسانی رایانه ای عمل نماید .
شرکتانتقالدادههاینداگسترصبادارایپروانه FCP به شماره 12-94-100 صادره از سازمان تنظیم مقررات رادیویی
5 - 3 : شرکت مسئولیتی در قبال تصمیمات مراجع قضایی و اداری و نهادهای دولتی و تغییرات در قوانین و مقررات موثر بر این شرایط ندارد . 6 - 3 : با امضای فرم درخواست اشتراک به شرکت وکالت با حق توکیل به غیر ولو کرارا می دهد که درصورت عدم تمدید مدت ارائه خدمات،شرکت رانژه خط تلفن وی راجمع آوری نماید.
(4 مشترکازمواردزیرآگاهیکاملداردواقرارمینمایدکه :
1 - 4 : از مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه های اطلاع رسانی رایانه ای به ویژه مندرجات بند 6 بخش "ب" آن مطلع بوده و متعهد به رعایت آنها می باشد . 2 - 4 : از ممنوعیت موارد زیر مطلع است و هرگز با استفاده از خدمات ارائه شده مرتکب آنها نخواهد شد : 1 - 2 - 4 : هر گونه نفوذ غیر مجاز به مراکز دارنده اطلاعات خصوصی و محرمانه و تلاش در جهت شکستن قفل رمز سیستم ها . 2 - 2 - 4 : هر گونه تلاش برای رخنه گری به مراکز اطلاع رسانی و اینترنتی دیگران برای از کار انداختن و یا کاهش کارایی آنها . 3 - 2 - 4 : هر گونه تلاش برای انجام شنود و بررسی بسته های اطلاعاتی در حال گذر در شبکه که به دیگران تعلق دارد . 4 - 2 - 4 : اسکن کردن شبکه شرکت یا سایرین . 5 - 2 - 4 : استفاده از خدمات برای راه اندازی سرویس میزبانی اینترنتی) HOSTING .( 6 - 2 - 4 : هر گونه تلاش برای مهندسی اجتماعی در شرکت . 7 - 2 - 4 : ایجاد اختلال در شبکه شرکت . 8 - 2 - 4 : ارتکاب جرایم مندرج در قانون تجارت الکترونیکی ، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و آیین نامه مربوطه ، قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح و سایر جرایم با استفاده از شبکه های رایانه ای و
اینترنت . 9 - 2 - 4 : استفاده از آدرس های IP دیگر به غیر از آدرس های IP تخصیص داده شده از شرکت برای خدمات خاص . 10 - 2 - 4 : انجام Voice Termination . 3 - 4 : اطلاعاتی که در ذیل این شرایط و ضمایم آن توسط وی درج گردیده صحیح می باشد . 4 - 4 : حق واگذاری خدمات ارائه شده را به دیگری ندارد . 5 - 4 : مشترک باید یک ماه قبل از فسخ ، درخواست خود را کتبا به شرکت اعلام نماید . 6 - 4 : هرگونه واگذاری خطوط ، لینک ها و مدارات ارتباطی ، پهنای باند و سایر امکانات و خدمات ارائه شده به م شترکین به غیر و خارج از روال انتقال امتیاز تو سط اپراتور و همچنین توزیع تمام یا بخ شی از آنها بصورت عمومی به
سایرین ) فعالیت مشابه شرکت های اپراتوری ( به هر شکل و تحت هر عنوان ممنوع بوده و مشترک صرفا مجاز به استفاده از خطوط و خدمات مذکور توسط خود و یا کارمندان خود ) در زمان اشتغال به کار و یا ماموریت سازمانی (
می باشند . 7 - 4 : ارائه سرویس به محصلین و یا دانشجویان دانشگاه ها و سایر موسسات آموزشی در زمان آموزشی در زمان حضور آنها در مکان محل تحصیل و منوط به رعایت تمامی موارد بلامانع می باشد . 8 - 4 : در صورت توزیع درون سازمانی خطوط و خدمات ارائه شده ثبت مشخصات هویتی ، CDR ، Log فعالیت کاربران و ذخیره آنها ) برای مدت حداقل 1 سال در صورت درخواست مراجع ذیصلاح ( لازم می باشد . 9 - 4 : مسئولیت عواقب هرگونه استفاده سوء و مغایر با قوانین و مقررات از خطوط و خدمات ارائه شده صرفا بعهده مشترکین و صاحبان امتیاز آنها می باشد . 10 - 4 : مشترکین مجاز به انتقال ترافیک خطوط تلفن از بسترهای دیتا و اینترنت واگذاری شده نبوده و این امر در سازمان ها ، شرکت ها و موسسات شامل محدوده کشور می باشد . 11 - 4 : در صورت نیاز برخی از مشترکین حقوقی جهت توزیع اینترنت در مکان های عمومی ) از قبیل پارک ها ، مراکز تفریحی ، فرودگاه ها ، ترمینال های مسافرتی و غیره ( با استفاده از بستر WIFI و یا هر روش دیگر ، لازم است
این اقدام تحت نظر مسئولین و مدیریت اپراتور ارائه دهنده سرویس به متولیان اماکن فوق صورت پذیرفته و در مراحل طراحی و اجرا نیز هماهنگی لازم بین اپراتور و معاونت جهت تامین پیوست کنترلی ، اعمال سیاست های امنیتی
و همچنین نحوه احراز هویت ، ثبت و ذخیره مشخصات و LOG فعالیت کاربران بعمل آید . 12 - 4 : شرکت در صورت م شاهده تخلف و تخطی از مفاد این قرارداد تو سط م شترکین اقدام به اخطار با مهلت 10 روزه جهت رفع تخلف نموده و در صورت عدم رفع تخلف اقدام به قطع خطوط و توقف ارائه سرویس تا زمان رفع
موارد تخلف می باشد . 13 - 4 : ارائه سرویس اینترنت با دسترسی عمومی با استفاده ار فن آری WIFI ) اعم از درون یا برون سازمانی ( مستلزم هماهنگی و دریافت تاییدیه از شرکت می باشد .
(5مشترکمیداندکه :
1 - 5 : چنانچه در اثر عدم رعایت این شرایط از سوی مشترک، بطور مستقیم یا غیر مستقیم خسارتی متوجه شرکت گردد ، مشترک ملزم به جبران آن خواهد بود که میزان خسارت را شرکت تعیین می کند و مشترک ضمن عقد خارج
لازم حق هر گونه اعتراض به آن را در هر مرجعی از خود سلب و ساقط می نماید . 2 - 5 : در صورتیکه مستاجر محل بهره برداری از خدمات باشد و به هر دلیلی اقدام به تخلیه آنجا نماید ، باید مراتب را به شرکت اطلاع تا نسبت به قطع خدمات اقدام شود . در غیر اینصورت مشترک مسئول بهره برداری اشخاص ثالث
محسوب خواهد شد . 3 - 5 در صورت ایجاد هر گونه تغییر در تنظیمات تجهیزات از طرف مشترک که باعث بروز اشکال و ارجاع حضوری و نصب مجدد از سمت شرکت گردد ، مبلغ 000,150 ریال از مشترک دریافت می گردد 6 - 5 : شرکت می تواند : 1 - 6 - 5 : در صورت عدم رعایت تمام یا بخشی از این شرایط از سوی مشترک ، شرکت می تواند بدون اعلام قبلی و بدون رجوع به مراجع قضایی یا اداری ، اقدام به قطع خدمات نماید . 2 - 6 - 5 : در صورت استنکاف شرکت از انجام تعهدات ، مشترک می تواند تقاضای قطع خدمات را ، حداقل 15 روز قبل اعلام نماید . 3 - 6 - 5 : طرفین می توانند هر زمان که بخواهند به رابطه کاری خود خاتمه دهندمگر در صورتی که مشترک از سرویس های جشنواره که با تخفیف ویژه ارائه گردیده بهره مند شده باشد .
که این حق از مشترک سلب و تنها با موافقت شرکت و تامین خسارت وارده امکان پذیر می باشد، در ضمن در صورتی که مشترک در جشنواره، مودم رایگان دریافت نموده باشد موظف به پرداخت وجه مودم مذکور در زمان جمع
آوری می باشد . 4 - 6 - 5 : محتویات این سند به منزله قرارداد فی مابین شرکت و مشترک می باشد که پیش از امضای فرم درخواست اشتراک به رؤیت مشترک رسیده ، و او کلیه مفاد آن را مطالعه و پذیرفته است و شرکت مجاز است در مواقع
ضروری از این سند به عنوان قرارداد در مراجع قضائی ، انتظامی یا اداری استفاده نماید .
مهر و امضاء شرکت / عامل فروش نام و نام خانوادگی مشترک
امضاء
شرکتانتقالدادههاینداگسترصبادارایپروانه FCP به شماره 12-94-100 صادره از سازمان تنظیم مقررات رادیویی